lördag 22 januari 2011

Nya funderingar och hjälpbehov

Jag tänkte ta bort den här bloggen och starta en ny där jag sparade godbitarna härifrån, men då slog det mig att jag ju kan ha två. Så nu har jag den här till tankar och reflektioner (till kursen och till annat rörande IKT) och sedan skriver jag in vissa tips och länkar, av det lite mer kortfattade slaget, på min nya blogg: http://minanslagstavla.blogspot.com

Idag ska jag undersöka google dokument lite till, då det retar mig en aning att jag inte fullt ut har kunnat återanvända en tidigare utvärdering. Trots att jag har kopierat, gjort om till ett nytt dokument och rensat de gamla svaren ligger ändå antalet gamla svarande kvar och spökar (och ställer till procentsatserna...).

Om någon vet hur man gör vore jag tacksam för hjälp.

Trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar